Maak kennis met ons team:
Patrick IJpelaar
Bestuurder Flex Facility Group, Flex On Hands & Flex Event Services
Patrick IJpelaar begon in 2014 Temova. Met zelf de wc borstel in de hand startte hij als échte challenger binnen de facilitaire dienstverlening. Inmiddels is hij onder de naam Flex Facility Group, en 2 complementaire bedrijven, uitgegroeid tot één van de top spelers binnen deze branche.
"Als je iets beloofd hebt dan moet je het ook nakomen. Afspraak is afspraak". Dankzij deze belofte is de groei van Flex Facility Group nog altijd niet te stoppen.
Mario van der Niet
Leisure manager
Mario van der Niet werkt sinds juni 2021 bij Flex Facility Group en is Leisure manager. In een wereld van de ad hoc klussen laat hij zich niet gek maken. Situaties als deze krijgt hij namelijk in een razendsnel tempo gemanaged.
"Stilzitten is niets voor mij, ik moet gewoon altijd wat te doen hebben. Geef mij maar een uitdaging". Challenge accepted!
Marieke van Herp
Growth manager
Marieke van Herp is op 1 mei 2022 in dienst gekomen bij Flex Facility Group en leidt de groei van Flex Facility Group in goede banen. Een opdracht waar zij zich maar al te graag in vast bijt.
"Groeien is heel interessant. En het wordt nog veel interessanter wanneer je voor een organisatie werkt die zich binnen 12 maanden tijd méér dan weet te verdubbelen. Met een recordomzet als resultaat".
Voor haar is er geen mooier moment dan nu, om te professionaliseren, standaardiseren en procesmatiger te gaan werken. Want daarmee gaan we opnieuw alle records verbreken.
Marijn van Herp
Bestuurder Flex Event Services
Marijn van Herp is sinds juni 2022 bestuurder van Flex Event Services. Ondernemen is hem op het lijf geschreven. Want waar hij al jaren zijn succesvolle hoveniersbedrijf runt, was de stap om daarnaast Flex Event Services op te richten zo gemaakt.
"Waste management geeft echt een kick. Als je er eenmaal aan begint zie je steeds meer liggen. Het vuile werk opknappen wordt daarmee wel heel verslavend". Your battlefield is his playground!
Marlouk van de Griendt
Administratief medewerker
Marlouk van der Griendt is sinds maart 2023 de drijvende kracht achter alle administratieve taken. Zorgvuldig verwerkt zij wekelijks de gewerkte uren, maakt zij alle planningen voor de lopende projecten en zorgt zij voor het verkrijgen van de juiste accreditaties voor ieder event. Ze blinkt het meest uit als ze deze werkzaamheden met een lekker muziekje op kan uitvoeren.
Are you the next one to join us?
Bekijk hier onze vacatures.